Založ si blog

Archív: február, 2023

Čl. 106 Ústavy SR. „Prezidenta možno odvolať z funkcie pred skončením volebného obdobia ľudovým hlasovaním.

ďže Admin „Pravdy“ vymazal môj diskusný príspevok k blogu ferra, musím touto formou protestovať proti zasahovaniu do mojich ľudských práv. Preto zopakujem to, čo mi bolo vymazané“ Čl. 106 Ústavy SR: Prezidenta možno odvolať z funkcie pred skončením volebného obdobia ľudovým hlasovaním. L´udové hlasovanie o odvolávaní prezidenta vyhlasuje predseda […]

Pokračovanie článku

Admin „PRAVDY“ má veľké problémy so štatistikou mojich blogov

Pred chvíľou som zistil, že už môj prvý blog publikovaný v Pravde v roku 2011 je 382-hý ako ten dnešný a všetky ostatné blogy sú 382-hé. Blahoželám vám pupušškovia a spol.

Pokračovanie článku

Admin „PRAVDY“ má problémy so štatistikou mojich blogov

Vysvetlíte mi páni, ako je možné, že pri štatistike mojich blogov ste sa „zasekli“ pri počte 381? Predsa od 381. blogu som ich publikoval okolo 8. Kde sa stala chyba? Čakám na Vašu odpoveď.

Pokračovanie článku

Čo je podľa R. Fica prednosťou Slovenska?

13.10.2014 som v PRAVDE uverejnil blog „Prestaňme slúžiť diablovi“ (https// milant.blog.pravda.sk/2014/10/13/223/). V tomto blogu som z článku T.E.Rostasa „NON SERVIAM“ citoval pasáž: „Jedenásteho septembra 2001 odpálením dvojičiek a budovy WTC 7 začala tretia svetová vojna. Brutalita krvavých jatiek vo vojnách, ktoré vraj vedú v mene našej […]

Pokračovanie článku
Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Milan Tréger

O problémoch geológie a baníctva, ekonomiky a politiky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 404
Celková čítanosť: 1758885x
Priemerná čítanosť článkov: 4354x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy